
Medewerker ServiceDesk Logistiek
- Op locatie
- Deurne, Noord-Brabant, Nederland
- Logistiek
Functieomschrijving
Heb jij een probleemoplossend vermogen? Vind je het leuk om te schakelen met alle afdelingen en vervoerders om uiteindelijk uitdagingen op te lossen? Is administratief werk geen probleem voor je? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Je taken zijn erg uiteenlopend, het ene moment duik je in het opstellen en verbeteren van douanedocumenten. Het andere moment ben je druk aan het schakelen met verschillende afdelingen en vervoerders omdat er een klant niet aanwezig is op de afgesproken tijd en plek. Later op de dag is het rustig en verwerk je alle administratieve taken, om vervolgens weer de volgende uitdaging op te lossen. Kortom geen dag is hetzelfde!
Naast bovenstaande taken behoren onderstaande ook tot je pakket:
Verantwoordelijk voor het adequaat oplossen van alle uitdagingen en kwesties die zich voordoen binnen het bedrijfsbureau;
Opvolgen van alle interne vragen en problemen met betrekking tot de logistiek en export;
Aanmelden en deels plannen van transporten;
Beheren van de bedrijfsbureaumailbox;
Verwerken en aanmelden van orders die onderhevig zijn aan douanevoorschriften;
Aanmelden van order voor afhaalklanten en daarbij zorgen voor een tijdige levering;
Stromen en zorgen voor een nauwkeurige administratieve verwerking.
Vereisten
WMS/ERP/TMS, MS Office; bij het lezen van deze systemen voel jij je als een vis in het water! Daarnaast functioneer jij op je best in een hectische, maar gezellige omgeving. Verder beschik je over:
MBO+ werk- en denkniveau;
Een stressbestendig en probleemoplossend vermogen;
Kennis van export- en douaneprocedures;
Minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Kennis van de Duitse taal in woord en geschrift is een pluspunt.
Details
- Deurne, Noord-Brabant, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!